Ange din e-postadress för att ta del av det senaste inom EA och modellering

450+ prenumeranter får skräddarsytt innehåll varje vecka. Följ Sveriges största blogg inom EA och modellering

Processmätning

Mätningar underlättar och utgör ett bra underlag för uppföljning av den löpande verksamheten och dess resultat

Processmätning – för utveckling av kundens verksamhet

Mätningar underlättar och utgör bra underlag för uppföljning av den löpande verksamheten och dess resultat

Vi utvärderar ständigt företagets verksamhet utifrån dess processer, information och system baserat både på det förflutna men även på framtida prognoser för utveckling av kundens verksamhet.

Fördelen med att arbeta med prognoser och göra mätningar av verksamhetens strukturkapital är att det möjliggör benägenheten till att förbättra framtidsutsikterna för kontrollering och hantering av den dagliga driften och utveckling av affärsverksamheten.

Processmätning utgör ett bra underlag för uppföljning

Genom KPI:er baserade på verksamhetens processer kan goda prognoser och mätningar genomföras på det operativa arbetet inom företaget.

Mätningar underlättar och utgör bra underlag för uppföljning av den löpande verksamheten och dess resultat men även för beslutsfattande där denna typ av information kan vara avgörande.

Kontakta oss

Ange ditt namn och e-post i formuläret nedan, så kontaktar vi dig inom kort

Förnamn

Efternamn

E-post